مقایسه کالا
گرنداستریم گوشی های بیسیم جدید با فناوری WiFi6 را عرضه کرد

گرنداستریم گوشی های بیسیم جدید با فناوری WiFi6 را عرضه کرد

0 دیدگاه

گرنداستریم از سال ۲۰۰۲ با ارائه راهکارهای ارتباطات یکپارچه و شبکه‌سازی، جهان را به هم متصل می‌کند. این برند به تازگی، دو گوشی آی‌پی بی‌سیم جدید با ویژگی Wi-Fi 6 را معرفی کرد. گوشی‌های WP816 و WP826 جدید، دستگاه‌های جمع و جور با کاربری آسان برای استفاده با Wi-Fi 6 دوبانده یکپارچه هستند که اتصالی قدرتمند به شبکه را تضمین کرده و از ویژگی‌های پیشرفته، پشتیبانی می‌کنند. این دستگاه‌ها به منظور استفاده در انواع کسب‌وکارها و ارائه‌دهندگان خدمات طراحی شده‌اند و به تمامی راهکارهای صوتی، قابلیت تحرک، انعطاف‌پذیری و مقیاس‌پذیری می بخشند.

گوشی WP816 از ۲ خط، ۲ حساب SIP و یک صفحه نمایش رنگی ۱.۷۷ اینچی (۱۲۸x۱۶۰) پشتیبانی می‌کند، در حالی که گوشی WP826 از ۳ خط، ۳ حساب SIP و یک صفحه نمایش رنگی ۲.۴ اینچی (۲۴۰x۳۲۰) بهره می‌برد. این گوشی‌های بی‌سیم Wi-Fi 6 از باتری‌های قابل شارژ استفاده می‌کنند تا بهره‌وری و راحتی را به حداکثر برسانند. گوشی WP816 تا ۶ ساعت زمان مکالمه و ۱۲۰ ساعت زمان استندبای ارائه می‌دهد، در حالی که گوشی WP826 تا ۱۲ ساعت زمان مکالمه و ۲۴۰ ساعت زمان استندبای دارد. این گوشی‌ها مجموعه‌ای از ویژگی‌های پیشرفته و قابل تنظیم از جمله دکمه push-to-talk برای ارتباط فوری، صدای HD با فناوری Noise Shield برای اطمینان از کیفیت صدای بالا، شتاب‌سنج‌های داخلی برای ایمنی و شخصی‌سازی، بلوتوث یکپارچه برای جفت‌سازی با هدست‌های بی‌سیم را فراهم می‌کنند.

گوشی‌های WP816 و WP826 به راحتی با استفاده از GDMS (سیستم مدیریت دستگاه‌های Grandstream)، پلتفرم مدیریت ابری رایگان Grandstream، راه‌اندازی، به‌کارگیری و مدیریت می‌شوند.

گوشی‌های WP816 و WP826 به‌زودی از طریق کانال‌های توزیع جهانی Grandstream برای خرید در دسترس خواهند بود.

نظرات کاربران